اگر با يخچال زيمنس خود مشكل داريد، دستورالعمل هاي عملياتي اولين منبع اطلاعات هستند. خطاهاي معمولي و علل آنها تعمير يخچال اصفهان در فصل "مراقبت و نگهداري" فهرست شده است. در صورت لزوم، براي مثال منبع تغذيه را بررسي كنيد. اگر دستورالعملهاي عملياتي را در اختيار نداريد، ميتوانيد به سادگي آنها را بهصورت آنلاين از مركز خدمات دانلود كنيد. براي نمايش راهنما مناسب بايد عدد E را وارد كنيد. اين را مي توانيد در صفحه نوع يخچال پيدا كنيد. مركز خدمات به شما كمك مي كند تا شماره E را پيدا كنيد.
به خدمات تعمير دستگاه
يخچال زيمنس: قطعات يدكي، محصولات مراقبتي و لوازم جانبي مناسب
آيا به قطعه يدكي نياز داريد يا به دنبال لوازم جانبي مناسب هستيد؟ در فروشگاه اينترنتي زيمنس طيف وسيعي از محصولات تميزكننده و مراقبت از يخچال خود و همچنين لوازم جانبي يا قطعات يدكي مناسب را خواهيد يافت.
با خدمات مشتريان زيمنس، در صورت تعمير نيز در دستان خوبي هستيد. در صورت داشتن هر گونه سوال يا مشكل، خدمات جامع با كيفيت معمول به شما كمك خواهد شد. به لطف شايستگي حرفه اي و چندين سال تجربه، خدمات مشتري خدمات بهينه را به شما ارائه مي دهد - آنلاين، تلفني يا در محل.
به مغازه
يخچال زيمنس: قطعات يدكي، محصولات مراقبتي و لوازم جانبي مناسب
اطلاعات مهمي در مورد يخچال زيمنس خود در علامت نوع پيدا خواهيد كرد
شماره E را مي توان در موقعيت 1 يافت، عدد FD در موقعيت 2 و عدد Z در موقعيت 3 قرار دارد.
تمام داده هاي دستگاه در يك نگاه - پلاك نام
براي سادهترين پردازش درخواست شما، خدمات مشتري به دو اطلاعات در مورد دستگاه شما نياز دارد: شماره E و شماره FD. هر دو اطلاعات را مي توان در صفحه نوع يخچال شما يافت.
مركز خدمات به شما نشان مي دهد كه پلاك تايپ در كجاي يخچال يا فريزر شما قرار دارد.
علاوه بر اطلاعات دستگاه، آماده بودن فاكتور خريد يخچال يا فريزر مي تواند مفيد باشد.
https://damaysabz.com/service/fridge-repairs/
بازدید: